Sütiket használunk

Tiszteletben tartjuk adatainak védelmét, így szeretnénk tájékoztatni, hogy ez az oldal ún. cookie-kat használ, melyek segítségével megtudhatjuk, hogy mi érdekli Önt, valamint a lehető legjobb felhasználói élménnyel tudunk Önnek szolgálni. Sütiket használunk a forgalom elemzésére valamint a tartalom és a hirdetések személyre szabásához. A weboldal meglátogatásával Ön hozzájárul a weboldal működéséhez szükséges sütik használatához. Egyéb típusú sütik használata az Ön hozzájárulásától függ, amit a beállításoknál a "Szerkesztés" gombra kattintva módosíthat. .

Szerkesztés ÖSSZES ELFOGADÁSA

KIVÁLASZTOTTAK ELFOGADÁSA

AZ ÁRU KIVÁLASZTÁSA ÉS A MEGRENDELÉS LÉTREHOZÁSA

Melyik jelölési módot válasszuk ruházatra?

Minden általunk kínált ruhacímkének megvannak a maga sajátosságai. Az öntapadós ruhacímkék könnyen felhelyezhetők és könnyen eltávolíthatók. Csak a ruha nejlon tájékoztató címkéjére ragasztandó, nem közvetlenül az anyagra.

A vasalható címkéket közvetlenül az anyagra visszük fel, és a rávasalás után nagyon tartósak, sokáig bírják. Hátrányuk, hogy nem eltávolíthatók.

Cipők megjelölésére kizárólag cipőcímkéket használjon. A matrica a talpbetét felső oldalára ragasztandó, és fokozottan kopásálló.

A ruhabélyegző használata egyszerű, sok mosást kibír, és ha lekopik, egyszerűen csak újra rápecsételi a ruhára. A bélyegző tintája fekete, ezért világosabb ruhák lepecsételésére alkalmas. A bélyegzőbe azonban három havonta újra tintát kell csepegtetni, különben kiszárad.

Az univerzális fekete-fehér matricákat szintén a ruha nejlon tájékoztató címkéjére kell ragasztani. Az öntapadó matricák nagyon vékonyak, így nem érezni azokat a ruhán.

Az öntapadós névcímkék tehát hagyományos matricák tárgyak, játékok, tanszerek stb. megjelölésére.

Ha bizonytalan lenne a választást illetően, nyugodtan vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen.

Tudok saját mintával ellátott öntapadós címkéket vagy bélyegzőt is rendelni?

Sajnos jelenleg nem lehetséges saját motívummal ellátott matricák rendelése. Kínálatunkat azonban folyamatosan bővítjük új motívumokkal. Írja meg nekünk, melyik motívumot hiányolja a kínálatunkból, és megeshet, hogy legközelebb már megtalálja a honlapunkon.

Biztonságosak a termékek?

Termékeink kiváló minőségű, tartós anyagból készülnek, nem tartalmaznak káros anyagokat, BPA-t vagy ftalátokat. A bélyegzőtinta nem mérgező, emberi bőrrel való érintkezésre alkalmas. Minden termékünk megfelel az európai uniós szabványoknak, így gyermekek számára is alkalmas. Ne feledje azonban, hogy a matrica nem játék, így azt felnőttnek vagy felnőtt felügyelete mellett kell felhelyezni.

Miért nem kaptam még visszaigazolást a rendelésről?

A rendelés visszaigazolása a fizetés beérkezése után automatikusan kerül megküldésre. Ha nem kapta meg, akkor a befizetés még valószínűleg nem került jóváírásra a számlánkon, de az is lehet, hogy rossz e-mail címet adott meg. A SPAM mappára is érdemes vetnie egy pillantást postafiókjában, elképzelhető, hogy visszaigazoló e-mailünk oda került. Ha 24 órán belül sem kapja meg a megrendelés visszaigazolását, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen.

Módosíthatom a rendelésemet a kifizetést követően? (motívum, név, darabszám)

A megrendelés kifizetés utáni módosítása csak egy bizonyos ideig lehetséges. Ha a matricák vagy a bélyegző már elkészült, a változtatás már nem lehetséges.

Ha ellenőrizni szeretné megrendelése státuszát, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen.

Fizetés

Fizethetek utánvéttel?

Nem, sajnos a rendelését csak bankkártyával, banki átutalással, vagy Paypal alkalmazáson keresztül tudja kifizetni. Megértését köszönjük.

Fizethetek számlás fizetéssel?

A számlás fizetés sajnos nem lehetséges. Megértését köszönjük. Csak bankkártyával online, banki átutalással vagy Paypal-en keresztül tud fizetni.

Fizethetek banki átutalással, ha nem rendelkezem online banki szolgáltatással?

Igen. Ha nem rendelkezik online banki szolgáltatással, kattintson a "Fizetés" gombra, menjen a "További bankok", majd a "Más bank" menüpontra. Ezután megjelennek a fizetési adatok.

KÉZBESÍTÉS

Milyen szállítási módok közül lehet választani?

Választhatja az ajánlott küldeményként történő postai kézbesítést, a Fáma Futár és a DPD házhozszállítását, ill. a Packeta Hungary-n keresztül történő kézbesítést átvevőhelyre vagy megadott címre.

Mikor ingyenes a postaköltség?

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a kézbesítés ingyenes a Packeta Hungary, a Magyar Posta, A Fáma Futár vagy a DPD szolgáltatásait igénybe véve.

Mennyi a kiszállítási idő?

Minden termékünk az Ön igényei szerint személyre szabva készül, ezért a gyártáshoz 2-3 napra van szükségünk. A szállítási idő ezt követően általában 2-4 napot, a választott szállítási módtól és szállítási helytől függően. Az átlagos kiszállítási idő termékeink esetében ezért 4 - 7 munkanap.

Tanévkezdés előtt a kiszállítás ideje a megnövekedett rendelésszámra való tekintettel hosszabb is lehet.

REKLAMÁCIÓ

Hogyan tudom az árut megreklamálni?

Ha a matricák eltérnek az eredeti rendeléstől, ill. amennyiben hibásak, kicseréljük azokat Önnek. Esetlegesen, ha úgy ítéljük meg, visszatérítjük Önnek a termék teljes árát. Mivel a matricákat személyre szabva készülnek (azaz csak az Ön számára), nem tartunk igényt a visszaküldésükre.Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen, a legjobb, ha a reklamált áruk fényképét is csatolja, és mi az Ön elégedettségét szem előtt tartva megoldjuk a problémát.